StartDobry Start

Dobry Start

Świadczenie "Dobry Start" to inwestycja w edukację polskich dzieci. Przysługuje raz w roku na rozpoczynające rok szkolny dzieci do ukończenia 20 roku życia. Dzieci niepełnosprawne uczące się w szkole otrzymają je do ukończenia przez nie 24 roku życia.

Świadczenie dobry start nie przysługuje na dzieci uczęszczające do przedszkola oraz dzieci realizujące roczne przygotowanie przedszkolne w tzw. zerówce w przedszkolu lub szkole. Program Dobry Start nie obejmuje również studentów.

Aby otrzymać wsparcie, należy złożyć wniosek. Może to zrobić mama lub tata dziecka, opiekun prawny lub opiekun faktyczny dziecka, a w przypadku dzieci przebywających w pieczy zastępczej – rodzic zastępczy, osoba prowadząca rodzinny dom dziecka lub dyrektor placówki opiekuńczo-wychowawczej.

Wniosek będzie można składać:
w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
w Szepietowie,
ul. 1 Maja 25B, 18-210 Szepietowo
telefon: 661 413 331 (pokój nr 4)

już od 1 lipca 2020 r. online szczególnie dzisiaj, w dobie epidemii koronawirusa, zachęcam do korzystania z drogi elektronicznej, która jest naprawdę łatwa i dużo szybsza. Wniosek można złożyć przez bankowość elektroniczna, portal Emp@tia, a także Platformą Usług Elektronicznych ZUS.

Natomiast od 1 sierpnia 2020 r. droga tradycyjną (papierową). Wniosek należy złożyć do 30 listopada 2020 r.

 

Wnioski do pobrania:

WZÓR WNIOSKU O USTALENIE PRAWA DO ŚWIADCZENIA DOBRY START (aktualizacja na 16.06.2020 r.) SDS-1.pdf 0.12MB

ZAŁĄCZNIK DO WNIOSKU O USTALENIE PRAWA DO ŚWIADCZENIA DOBRY START (bez zmian) SDS-1Z.pdf 0.11MB

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE

Dobry Start

 

Świadczenie "Dobry Start" to inwestycja w edukację polskich dzieci. Przysługuje raz w roku na rozpoczynające rok szkolny dzieci do ukończenia 20 roku życia. Dzieci niepełnosprawne uczące się w szkole otrzymają je do ukończenia przez nie 24 roku życia.

Świadczenie dobry start nie przysługuje na dzieci uczęszczające do przedszkola oraz dzieci realizujące roczne przygotowanie przedszkolne w tzw. zerówce w przedszkolu lub szkole. Program Dobry Start nie obejmuje również studentów.

Aby otrzymać wsparcie, należy złożyć wniosek. Może to zrobić mama lub tata dziecka, opiekun prawny lub opiekun faktyczny dziecka, a w przypadku dzieci przebywających w pieczy zastępczej – rodzic zastępczy, osoba prowadząca rodzinny dom dziecka lub dyrektor placówki opiekuńczo-wychowawczej.

Wniosek będzie można składać:

w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej

w Szepietowie,

ul. 1 Maja 25B, 18-210 Szepietowo

telefon: 661 413 331 (pokój nr 4)

już od 1 lipca 2020 r. online szczególnie dzisiaj, w dobie epidemii koronawirusa, zachęcam do korzystania z drogi elektronicznej, która jest naprawdę łatwa i dużo szybsza. Wniosek można złożyć przez bankowość elektroniczna, portal Emp@tia, a także Platformą Usług Elektronicznych ZUS.

Natomiast od 1 sierpnia 2020 r. droga tradycyjną (papierową). Wniosek należy złożyć do 30 listopada 2020 r.

 

Wnioski do pobrania:

WZÓR WNIOSKU O USTALENIE PRAWA DO ŚWIADCZENIA DOBRY START (aktualizacja na 16.06.2020 r.) SDS-1.pdf 0.12MB

ZAŁĄCZNIK DO WNIOSKU O USTALENIE PRAWA DO ŚWIADCZENIA DOBRY START (bez zmian) SDS-1Z.pdf 0.11MB
 
Początek strony